مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-17سياسي

فیلم | روایتی از دیدار فرماندهان سپاه با رهبر انقلاب


فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شرکت کنندگان در بیست وچهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار، رشد و زایش درونی سپاه را هم بی نظیر برشمردند و با تشریح گسترش سازمانی این نهاد در فاصله کوتاهی از تشکیل، افزودند: سپاه پاسداران با همراهی و همکاری ارتش فداکار، حدود دو سال بعد از شکل گیری، در چند عملیات بزرگ از جمله فتح المبین و آزادی خرمشهر، نقش تعیین کننده ای ایفا کرد و توانست قدرت عظیم دفاع نظامی انقلاب را به رخ دشمن بکشد.

ایشان با اشاره به استمرار رشد و زایش و استحکام درونی سپاه، گفتند: این مجموعه اکنون به کانونی عظیم و کاملاً مجهز و بزرگ ترین سازمان ضدتروریستی جهان تبدیل شده که بسیاری از ارتش های بزرگ جهان از انجام دادن اقداماتی شبیه فعالیت های آن، ناتوان هستند.

در ابتدای این دیدار نیز، حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه پاسداری، تمام عرصه های انقلاب اسلامی را دربرمی گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم | روایتی از دیدار فرماندهان سپاه با رهبر انقلاب

فیلم | روایتی از دیدار فرماندهان سپاه با رهبر انقلاب